21 januar 2013

en opfølgning & et tak



Engang i oktober, bad jeg jer om at krydse nallerne for mig (og TAK for det! :-) omkring et job jeg havde søgt - en elevstilling. Men ak nej, de fandt noget bedre! En opfølgning skylder jeg jer dog, jeg søgte en mediegrafikerelevplads. Jeg savner at have et job, kollegaer og den der herlige ting at have et dejligt arbejde.

Men nej - det var ikke lige her jeg skulle ind, selvom jeg lige så mit snit til også at få afsluttet dén uddannelse :-) Jeg kigger stadig i ny og næ efter noget, elevplads eller "rigtigt" job - og krydser selv for, at jeg finder noget hvor jeg lige passer ind, en skønne dag :-)

22 kommentarer:

  1. Øv! Pøj pøj med fremtiden.. Så vil jeg krydse fingre med dig fra nu af (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine! Ja, fremtiden skal nok bringe NOGET i hvert fald :-)

      Slet
  2. Hvor er de skønne dukker fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra en - nu lukket - Etsy shop i USA.

      Slet
    2. Lign. dukker kan fåes her:
      http://www.etsy.com/shop/piggyhatespanda

      Håber du finder det rette job her i 2013! Jeg skal selv på jobjagt når min barsel ender og er spændt på om der er noget derude...

      Lou

      Slet
    3. SKÆGT! Jeg tror det er den samme der laver dem, dog under nyt navn! FEDT, tak for link! :-)

      Slet
    4. Har lige bestilt to (ups) - men de er bare så fine! Betalte du for told da du modtog dine? De er jo fra usa.. Tænker lidt jeg ender med at betale dobbelt pga told. Øv.

      Lou

      Slet
  3. Træls at det skal være så vanskeligt, men pøj pøj med det - der er desværre rigtig mange om budet :-)

    Jeg ser lige at min gamle blog ligger i din blogliste... selvom det gør mig glad, så kunne det være, den kunne blive udskiftet til den nye? Smiler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaeh, og jeg er jo egentlig ikke ledig, øjnede bare lige chancen for noget nyt samtidig :-)

      Ork jo, det skal jeg nok rette - det har jeg slet ikke tænkt på! :-O

      Slet
  4. Øv bøv! Havde ellers krydset mine små fede fingre for dig.
    Går du så 'bare' hjemme til hverdag eller hvordan?
    - Er helt sikker på at det helt rette job/elevplads nok skal komme til dig engang i fremtiden, forhåbentlig inden alt for længe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne godt fornemme dine fingre var krydset - hæhæ.. Og tak for det :-) Jeg er selvstændig og jeg har her i november påbegyndt noget fjernstudie, men jeg ville så gerne en masse ting, på én gang. Jeg kan dog godt mærke at jeg har RIGELIGT at se til i øjeblikket, men jeg vil stadig gerne en masse andet :-)

      Tak for de søde ord! :-)

      Slet
  5. Håber der snart er det helt rigtige job til dig! Du har talentet, det er din blog (og shop) et bevis på. Det kan vi andre i hvert fald se, og du vil da være en gevinst for din næste arbejdsplads/elevplads. Så er det sagt!! :o) Held og lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver helt glad, mange tak! Jeg ville jo virkelig gerne have en fysisk butik, og gerne med større spændende møbler som er til at betale - men det tager tid og kræver meget, og jeg er godt tilfreds med min lille webshop nu :-)

      Der er alligevel noget i mig, der håber, at andre også synes det du skriver - mange tak!!!

      Slet
    2. Jeg misunder i hvert fald dit talent. Ville ønske jeg selv havde den slags flair :o) Glæder mig til at se, hvad din webshop udvikler sig til!

      Slet
  6. Hov - kan se på din blogliste, at mit gamle blognavn er på din liste. Tænker om du måske kunne have lyst til at redigere?;o) (skal nok prøve at lade være med at ændre det mere)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét skal jeg i hvert fald gøre, jeg har ikke lige tænkt over det :-)

      Slet
    2. Der er den, der før hed Kagedåsens klumme.. :o)

      Slet
  7. Krydser fingre for at du har heldet med dig næste gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Helena, jeg er dog som sådan ikke helt på en seriøs jagt, men ville nu gerne have et par kollegaer ;-)

      Slet
  8. Ej, det var da rigtigt ærgeligt! Så håber jeg snart at drømmejobbet dukker op, kryds fingre igen! Ha en dejlig uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare gerne et 20 timers job, hvor der er nogle virkelig fine mennesker, som jeg kan grine lidt med! Sådan et job ville jeg gerne ha' - så det krydser vi for! Mange tak! :-)

      Slet
  9. øv håber da at der dukker noget op...

    må jeg høre hvor den bog el. kasse, som ligger i højre hjørne er fra?

    mvh. Tenna

    SvarSlet