mail: info@sirlig.dk

04 december 2012

Glæden ved at vinde og glæden ved at glæde andre...


Jeg er virkelig begejstret for gaver, og også gerne de uventede gaver, ved at være med i en konkurrence eller give-away.

Forleden var jeg så pokkers heldig at vinde en Playmobil adventskalender fra Petit Podium, den lækre firkløver af skønne mødre, med forbandet god smag! De har konkurrencer dagligt, hele december.




En anden mor med usandsynligt god smag, er Kira Trust. Også her har hun formået at skrue en virkelig lækker julekalender sammen, med virkelig fine sager, og en af de sager, har jeg været så heldig at vinde! En stiletholder i akryl fra Flash Up, den kan da kun blive fint ude i vores gang!




Og når har jeg været så forbandet heldig..

Så nu er det jeres tur! Vær med i konkurrencen her



2 kommentarer:

  1. Ja, hold da op nogle fine ting, du har vundet... Du vil i hvert fald glæde mig, hvis jeg vinder din julekonkurrence. Har været inde og lure i din shop - det bliver svært at vælge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg krydser for dig også, Marina! :-) Ja, jeg elsker at være heldig!

      Slet