mail: info@sirlig.dk

04 december 2012

5 (vildt lækre) ønsker til boligen

Vi har i år besluttet, at vi ikke er på gaver os voksne i mellem. Og det er egentlig helt okay med mig, selvom jeg er tosset med at give og få gaver. Hvis jeg nu skulle dele en ønskeliste ud, så ville disse ting helt sikkert stå på den...

Suk.. Jeg er forelsket i sofabordene fra Foxy Potato! Det blålige med træben, dét er altså fantastisk!
Vi har allerede én af stolene fra HAY//About a chair, men 3
mere kunne vi godt lige bruge - arh, måske 5. De er virkelig
gode at sidde i, og de er blevet lavet i nogle flotte farver.
Kære Julemand, hvis du ser det her, så smid dem gerne ned

igennem skorstenen til os... 

Georg Jensen Damask, ny serie "patches" - jeg er forblændet i de farver, og kvaliteten er i top! Jeg kender en sofa, som snart trænger til en gave, det kunne snildt være i form af både puder og plaid



Jeg har altid været vild med Kubus stagen, bylassen.com - jeg har indtil videre 2 sorte
som jeg er vældig glade for. Dagligt har vi dem tændt og dagligt tænker jeg "gid
at jeg selv havde tegnet den" - den hvide står også højt på ønskelisten, både med 4 og 8 lys.

Den sorte Eames "Hang it all"-knagerække, den får også det bedste frem i mig. Egentlig
ville jeg nok få svært ved at overdynge den med jakker, for så kan man jo slet ikke se
vidunderet! Den kan købes lige her, hos Casanova Furniture


12 kommentarer:

  1. Aj, vi er rørende enige! Vi skal flytte i hus til april, så jeg suger boliginspiration til mig i øjeblikket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt!!! Gid jeg også skulle til at dekorere og indrette et hus - igen. Det er bare ikke det samme når man har boet her i flere år :-)

      Slet
  2. Det er godt nok også nogle lækre sager, du hiver frem! Og nyklassikere, synes jeg. Det er godt, for gaver skal gerne være noget man glædes over i lang tid fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da meget muligt - det vil jeg håbe! De er pæne og lækre, alle sagerne! :-) De fleste af tingene - undtaget damask-serien - har også stået på min liste længe.

      Slet
  3. Okay - de 5 ting kunne jeg da godt skrive på min ønskeseddel også :-)

    SvarSlet
  4. Hos os er det også blevet børnenes jul og voksengaverne er væk og jeg synes det er befriende og dejligt at slippe for gaveræset. Men lækre sager du har fundet frem- jeg kunne faktisk også godt bruge det meste og jeg fylder snart 30, og fødselsdagsgaverne- dem bliver der altså ikke rykket ved;) Kh Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det faktisk også, jeg er glad for jeg ikke SKAL ud og finde en masse gaver til dem alle sammen - men fødselsdagsgaver, DEM beholder vi også! :-) Og tillykke med de snart-30 :-)

      Slet
  5. Stolene ønsker vi os også :) ja man sidder fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig godt! Der er rift om stolen herhjemme :-)

      Slet
  6. Virkelig lækre ting. Ejer selv flere af tingene du viser, men du mangler at vise en ting og det er de ting jeg laver, hahaha...

    www.geviroghorn.dk

    SvarSlet