mail: info@sirlig.dk

14 november 2012

Tid til jul

Det selvhærdende ler er kommet i hænderne
- her en lille sky skåret ud. Bogstaverne er lavet med bogstav-stempler fra Panduro Hobby

Snefnug lavet med punch til kagepynt, elg fra IKEA og hjerte fra en almindelig isenkræmmer.

Snefnug klistermærker, i mange størrelser, til mange formål. Julekort, vindue, bord, pap til ophæng.
Køb dem her: sirlig.dk 

Jeg har fået bixet en lille adventspakke sammen, hvor du sparer en sjat og får det hele på en gang.
Se den lige her: http://sirlig.dk/products/adventskalender

6 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de fine. Snefnugget og elgen er jeg ret misundelige på - hvad er en punch til kagepynt?
    Min søn og jeg har lige idag lavet gavepynt af selvhærdende ler til pakkekalenderen i år. Fantastisk opfindelse for både mor og barn!
    // Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, ja det er virkelig godt både for os og de små. Har I fået lavet en god sjat? De bliver sikkert populære i familien :-) Punch/cutter til kagepynt, er nogle der bruges til at lave fondantpynt. De kan købes i kageudstyrsforretninger eller over amazon.co.uk også. Der køber jeg tit mit, så er det bare langt billigere.

      Slet
  2. Tusind tak for den skønne flagranke. Hvor er den bare skøn :o)
    Kh Kathrine - http://livetivilladallbo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde rare Kathrine, det var virkelig så lidt! Jeg håber at I får glæde af den :-)

      Slet
  3. Super fine ting. Jeg har selv luret på at lave lignende pynt, men har ikke kendt til selvhærdende ler, skøn opfindelse! Jeg må afsted til Panduro :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det godt du kender det nu, så kan du komme igang med alt muligt fint! Jeg er selv fan :-) Tak for din kommentar :-)

      Slet