21 november 2012

Lampetid

Normann Cophenhagen, Bell 

Jagten på ny(e) spisebordslamper er sat igang. Min kære mand faldt i første omgang den nye meget meget flotte Bell lampe fra Normann Copenhagen, og den er virkelig lige os i grå! Desværre er der ikke nogen miljøbilleder af finde af den, så vi har lidt svært ved at forestille os den herhjemme. Shame on you, NC!


Og og og...

Vi kiggede lidt videre og Muutos Unfold er også et vældig godt bud. En flot farve som den grå Bell og et sjovt materiale, det kan vi li'! Det er hårdt med sådan et dilemma.









10 kommentarer:

  1. Jeg kan lide dem begge, men jeg tror ikke (kan tage fejl) at bell lampen er helt så stor som Muutos ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den findes i 2 størrelser :-) Så det er bare med at vælge :-)

      Slet
  2. Jeg stemmer helt klart for Muutos Unfold. :) Min veninde har 2 hængende over sit spisebord og de er bare så lækre! De lyser også rigtig fint. Håber i bliver enige og glade for jeres valg. :)

    Ha' en rigtig god dag.
    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nemlig også de er gode og prisen rimelig :-)

      Slet
  3. Ajjjj er helt vild med den der Bell...

    SvarSlet
  4. Jeg har hørt at Muutos er helt vildt skuffende IRL da den suger støv og bliver skæv osv... men har ikke selv prøvet den.
    Men tak for tippet med Bell - tror helt klart jeg skal have den præsenteret for manden, vi skal have lamper i køkkenet... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ork ja. Selvfølgelig havde jeg ikke lige tænkt på at den også skal støves af, det er svært at støve gummikvaliteten af. Bum bummelum.... Jeg må se hvad vi når frem til :-)

      Slet
  5. og her
    http://think.bigchief.it/articles/2012/06/28/bell-lamp/

    meget fin - men lidt dyr..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville bare enormt gerne se nogle billeder af hjem/opstillinger hvor den er brugt. Den er lidt svær at vurdere i forhold til møbler og sådan :-)

      Slet