mail: info@sirlig.dk

31 oktober 2012

sofakompagniet.dk

 
Jeg er netop faldet og jeg slog mig! over en webshop med ret så fine møbler og ikke mindst gode priser. Kender nogen til siden? Jeg har ikke set eller hørt om den før, men jeg har lyst til at kaste mig i møblerne!

Det er moderne retro, hvis der overhovedet er noget der hedder det // sofakompagniet.dk



Dette er blot et "juhu-jeg-er-begejstret-over-noget"-indlæg, og ikke noget jeg bliver betalt i chokoladeguldmønter for at skrive ;-)

12 kommentarer:

  1. Har set dem før og mailet med dem ang fragtpriser - der er ganske rimelige.

    SvarSlet
  2. Uh ja den side kender jeg skam har længe været forelsket i den sofa du har lagt billede ind af;) den er virkelig smuk:D

    SvarSlet
  3. Jeg kendte dem ikke, men nu er jeg forelsket og ville ønske SUen ville række til en lækker sofa :D

    SvarSlet
  4. Jeg kender godt til sofaerne, er især vild med designet på den øverste. Retro-stilen vinder altid ind hos mig.

    - Anne

    SvarSlet
  5. hvor er det en herlig sofa! Jeg er helt vild med de runde former, den må bestemt være god at strikke i ;-)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Kender det ikke - men vil meget gerne...Sikke nogle fine møbler. De ville passe så fint ind i vores lille lejlighed.

    SvarSlet
  7. Jeg er også faldet over dem før, men har desværre en forholdvis ny sofa og små børn!

    SvarSlet
  8. I er bare hurtigere end jeg! Jeg gad også godt liiiiige sidde i en - måske skulle jeg foreslå dem at jeg kunne lege showroom, så kunne de sætte en sofa af herhjemme! ;-)

    SvarSlet
  9. Iha, dem har jeg aldrig hørt om, men nu har jeg lige set på deres møbler på hjemmesiden, og hvor er der dog mange lækre sofaer og lænestole! Jeg må helt bestemt huske på denne butik, når jeg engang skal have en ny sofa. Tak for linket! Hvis du ender med at købe noget derfra, er jeg spændt på at høre om din købsoplevelse.

    SvarSlet
  10. Jeg er også totalt forelsket - har mailet ang fragt priser men ikke fået svar, Camille, hvortil har du fået pris på fragt, er vdst det eneste der kan afholde mig fra at købe noget herinde:-)

    SvarSlet